The Raven King - Book review

zondag 29 mei 2016


The fourth and final instalment in the spellbinding series from bestselling author Maggie Stiefvater. All her life, Blue has been warned that she will cause her true love's death. She doesn't believe in true love and never thought this would be a problem, but as her life becomes caught up in the strange and sinister world of the Raven Boys, she's not so sure any more.


Er zijn meerdere redenen waarom ik zo van dit boek houd. De cover is prachtig, het is geschreven door mijn favoriete schrijfster, het is het laatste (en spannendste) deel in mijn favoriete boeken serie. En het verhaal is prachtig.

De dag nadat ik Blue Lily, Lily Blue uit had, begon ik hier in. Ook in het Engels, wat nog altijd verrassend goed ging. Ik was ontzettend bang voor wat er zou gebeuren, wat er met de personages zou gebeuren. Maggie zorgde er voor dat mijn hart brak, heelde, brak, heelde, brak, heelde. De hele tijd opnieuw. Ze zorgde er voor dat ik doorlas tot ik echt te moe was (of moest eten, of mijn hond zijn behoefte laten doen). Het was enorm spannend, een hele hoop dingen had ik ook niet verwacht en op het laatst was het goed. Ik ben blij met het einde, blij met hoe het is gelopen.

Deze hele serie was een avontuur, Ik weet wel zeker mijn favoriete serie en het wordt lastig om dat te veranderen. En nu ga ik nog nagenieten op Tumblr.



1 people left comments on: "The Raven King - Book review"

  1. De voorkant is inderdaad erg mooi! Ik weet niet of het een boek voor mij is, hij klinkt wel interessant. :)

    BeantwoordenVerwijderen