Studio Zinger bestelling

woensdag 4 mei 2016




Washi tapes is iets van de laatste jaren, en eerst zag ik er de lol niet zo van in. Tot ik wat creatiever ging doen, en het me wel heel erg leuk leek. Bij de HEMA en Action kocht ik al een hoop, maar toen kwam ik deze tegen op een Etsy shop genaamd Studio Zinger. Kirsten houdt deze shop bij. Ze is Nederlands en verkoopt super leuke dingetjes, zoals tapejes, kaarten, zaad bommetjes, maar ook vintage camera's. Niet alleen is alles super leuk, ze maakt het ook nog eens super leuk. Volgens mij is ze ontzettend lief en ook creatief. En vandaag laat ik zien wat ik bestelde.



Deze twee washi tapes vind ik zo ontzettend leuk. De bovenste, die ik meteen heel populair is in de shop, is bedrukt met oren en geweien van dieren. Hier houd ik zo van! En de onderste is bedrukt met de golven van de zee, ook heel prachtig.


Maar dit zat er ook bij. De sticker vind ik erg mooi, maar de kaart is het beste. Sowieso houd ik van fotografie en ik wil ook erg graag een polaroid camera. En hier staat mijn naam op, hoe leuk is dat!


En hier kwam het in. Toen ik de envelop opende viel er confetti uit en dat vind ik echt heel leuk. Zo wordt het openmaken van zo'n pakketje nóg leuker. Complimenten naar Kirsten.

1 people left comments on: "Studio Zinger bestelling "

  1. Wat grappig hoe ze het verpakt in dat envelopje! En een oude camera lijkt mij eigenlijk wel gaaf, ik ga zo meteen eventjes kijken.

    BeantwoordenVerwijderen