Little DIY | Kaaren slinger

zondag 1 mei 2016




Al een tijdje ben ik bezig met mijn nieuwe kamer, en ook al staan al mijn meubels er al, ik vond het nogal kaal. Daarom besloot ik met mijn kaarten verzameling ( waarvan ik de meeste van Saske kreeg) een leuke slinger te maken. Vandaag laat ik zien hoe ik dat deed. 

Wat je nodig hebt:



Als eerste kijk je hoe lang je je slinger wilt hebben, en deze hang je dan ergens op. Ik gebruikte punaises, maar je kan het altijd ergens aan vast knopen.


Vervolgens kies je je kaarten uit, ik koos ook wat foto's zodat het wat gevarieerder zou zijn. En vervolgens hang je ze op met de wasknijpertjes.


En dan is het klaar! Ik vind zelf dat ik hele leuke heb uitgekozen en ben ook erg blij met het resultaat.



Deze kaarten had ik nog over, en ik vind ze te leuk om te laten liggen. Dus net zoals voorheen heb ik ze met washi tape op mijn deur geplakt.



2 people left comments on: "Little DIY | Kaaren slinger"