Een (half) dagje stad

vrijdag 6 mei 2016




Het is al een tijdje geleden dat ik naar de stad ging, en al bijna een jaar geleden dat ik kleren ging kopen. Ik merkte dat ik wel nieuwe kleren nodig had, en vooral broeken. Maar natuurlijk ging ik ook naar een boekenwinkel, waar ik wat leuke spulletjes heb aangeschaft. En, ik kocht Moederdag cadeaus.



Dit is waar ik voor ging, broeken. De broeken van H&M vind ik altijd erg mooi, en ook fijn. Daar kocht ik deze twee skinny broeken, en ze zitten heel erg lekker.












En t-shirts had ik eigenlijk ook wel nodig. De eerste drie zijn van Primark, de vierde van H&M en de vijfde van Pull&Bear. Ik ben er erg blij mee, vooral het witte shirt zocht ik al erg lang.



En dit kocht ik bij Boekhandel van Piere (Eindhoven). Ik ging eigenlijk voor de mok, omdat ik wist dat ze die daar verkochten. Maar ik kon het niet laten om dit boek en de boekenlegger te laten liggen. Hof van Doorns & Rozen wilde ik al ontzettend lang, al bijna een jaar. En nu heb ik hem eindelijk!

Ik kan wel zeggen dat mijn dagje geslaagd is, en ik ben enorm blij met mijn spullen.

2 people left comments on: "Een (half) dagje stad"