Nieuwe boekenkast!

zondag 24 april 2016




Eindelijk heb ik mijn nieuwe boekenplanken! Ik vond het helemaal niet leuk dat mijn boeken in dozen zaten en wilde ze het liefst al uitpakken, maar ik wachtte tot mijn planken hingen. En nu is het klaar en ga ik het laten zien, Ik ga niet al mijn boeken apart laten zien, want dat zijn er nog wel wat. Ik hoop dat jullie een beetje een goed overzicht hebben.



Dit zijn de bovenste twee planken en daar kan ik eigenlijk niet goed bij, dus ik besloot daar geen boeken te plaatsen. Maar ik heb er wat decoratie neergezet zoals schilderijtjes en mijn memory jar.


En dan het mooiste; mijn boeken! Ik ben zo blij met het resultaat en ik vind het zo mooi geworden. Op de bovenste plank heb ik mijn meeste en ook favoriete series. Helemaal rechts zie je mijn Harry Potter boeken.
Op de tweede plank heb ik losse boeken. Dus boeken die geen serie zijn, of het eerste deel. Ook heb ik een poging gedaan om het op kleur te zetten, en dat is volgens mij goed gelukt. En daar zie je rechts mijn Winnie the Pooh hoekje. Super schattig! En op de onderste heb ik de boeken gezet die niet bij de andere planken hoorde, Dus series en boeken die ik wat minder vond, maar ook stripboeken en wat dunnere boeken. Ook staat daar een mok met boekenleggers.




En dan mijn onderste plank. Hier staan mijn stereo set, parfum, sieraden, maku-up tasje, haar spulletjes en dvd's en cd's. En helemaal links zie je een leuk hoekje, en onderop een mandje met origami figuurtjes.


In dit hoekje staan mijn 'vintage' spullen. Zo heb ik een oude camera, een wereldbol lamp, een super leuk kabouter boek, de verrekijker van mijn opa en nog wat kleine frutsels.


En in een ander kastje staan mijn kinderboeken en honden encyclopedie.


Zelf ben ik er super blij mee en het is ook het mooiste deel van mijn nieuwe kamer.

1 people left comments on: "Nieuwe boekenkast!"

  1. Oh wat gaaf! Het is nu echt heel overzichtelijk, ben stiekem wel en beetje jaloers op de gave boeken die jij hebt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen