Lovely Wrecking - Wreck This Journal update #7

woensdag 27 april 2016




Opnieuw heb ik weer wat pagina's veranderd, maar ik heb ook een aantal nieuwe die ik nu ga laten zien.



In Wreck This Journal Everywhere zijn er pagina's waar je zelf een opdracht moet verzinnen. Zo bedacht ik deze opdracht. Ik heb best wat leuke tape liggen en daar knipte ik blaadjes van die ik op een getekende tak plakte.



Deze tekening had ik al een tijdje af, maar ik wilde wachten op sneeuw. Toen het eindelijke sneeuwde rende ik naar buiten zodat ik de opdracht kon afmaken. Ik tekende een klein egeltje in de sneeuw.


Ook deze tekening had ik al een tijdje af, maar ik wilde nog een gele bloem hebben. Bij mijn nieuwe huis zijn die heel veel dus toen kon ik de opdracht afmaken. Ik schreef deze tekst uit de film Bambi.


Nog een opdracht in mijn kleine journal. Ik heb nogal wat stickers liggen en die wilde ik graag hier hebben.



Deze opdracht heb ik bijgewerkt. Ik maakte de koffie bomen wat duidelijker en plakte dit blaadje met tekst zodat de doorgelekte inkt wat minder zichtbaar zou zijn. En de quote die ik zelf heb bedacht vind ik erg toepasselijk.



Ik heb besloten om Winnie the Pooh meerdere keren in mijn journal te zetten. Deze tekening wilde ik er super graag in, maar ik wist steeds maar niet hoe. En toen bedacht ik dat hij leuk zou zijn op deze pagina. Ik tekende Pooh en Piglet in een bos terwijl ze de journal uitlaten.



Weer Winnie the Pooh. Deze pagina was al af, en ik had een stukje uit het liedje dat in de trailer van de Winnie the Pooh film speelt. Het leek me leuk om hier een kleine Pooh te tekenen.



En weer een nieuwe pagina! Vroeger maakte ik altijd schaduw poppetjes op de muur en dat vond super leuk. Dat wilde ik eigenlijk doen, tot ik zo'n zelfde soort tekening tegenkwam. Ik trok mijn hand over (wat nog moeilijk was) en tekende het konijntje.

2 people left comments on: "Lovely Wrecking - Wreck This Journal update #7"

  1. Wat een leuke pagina's heb je gemaakt zeg! Zo creatief hoe jij dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen