Little journey trough my thoughts - Verhuizen

zondag 10 april 2016




Ik ben verhuist!


Tenminste, ik ben nog bezig, maar ik woon al in mijn nieuwe huis. Als ik in de ochtend mijn gordijnen open doe heb ik uitzicht op een prachtig weiland. Het was nog een heel avontuur, en ik had enorm veel moeite om afscheid te nemen van mijn oude huis en die plek. Vooral de bossen waar ik dagelijks kwam en wat mijn favoriete plekje op de wereld is.

Het dozen inpakken was ook nog iets hoor, vooral omdat ik veel kleine spullen heb. En heel veel boeken. Drie dozen namen mijn boeken in beslag, en dan moest ik nog een paar boeken in andere dozen stoppen. En die boekendozen waren enorm zwaar! Overigens zitten er nog een hoop spullen in dozen, want mijn boekenplanken hangen nog niet. Ik heb ze al, maar ik heb iemand nodig die ze voor me op kan hangen. En dan kan het leuke beginnen, want ik kan mijn boekenplank opnieuw indelen waar ik enorm veel zin in heb. Ook wil ik zwevende boekenplanken, want dat ziet er onwijs gaaf uit.

Er zit nog veel mee in dozen, en het duurt ook nog wel even voor alles een plekje heeft gevonden. Het is ook gelukt om het hier iets huiselijker te maken, het zelfde geld voor mijn kamer. Mijn nieuwe kamer is een stukje groter, wat meer ruimte betekend. Maar waar moet ik mijn spullen zetten? Misschien wordt het iets makkelijker als mijn boekenplanken hangen.

Het zal nog een tijdje duren voordat ik echt gewend ben aan deze plek, maar dat komt vast wel goed.

2 people left comments on: "Little journey trough my thoughts - Verhuizen "

  1. Ik ben benieuwd naar het resultaat, vooral de boekenplanken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik hoop dat ze deze week hangen en dan zal ik zo snel mogelijk het resultaat laten zien xxx

      Verwijderen