A few of my favourite things | maart

zondag 3 april 2016




Maart was een erg leuke maand. Ik was jarig, zag veel leuke mensen en ging naar de theater voorstelling van Simon Keizer. Ik heb ook al een tijdje niet over mijn favoriete gepraat (eigenlijk alleen maar over boeken), dus het leek me weer eens tijd.





Jarig!

13 maar was ik jarig, en ik werd al weer negentien. Eigenlijk heb ik altijd al enorm naar mijn verjaardag toegeleefd, ik geniet er dus altijd heel lang van.
De afgelopen jaren waren mijn verjaardagen niet zo heel bijzonder. Er kwam weinig bezoek en het bezoek dat er kwam vond ik eerlijk gezegd nooit zo gezellig, op een paar na dan. Maar dit jaar was het anders. Er kwamen leuke mensen, ik kreeg mooie cadeaus en heb enorm genoten.



(N)i(c)k & Simon

Ik had al eerder verteld dat ik naar Simon zijn theater show was geweest, maar ik wil het er graag nog een keer over hebben. De show vond ik zo mooi en leuk dat ik mijn liefde voor niet alleen Simon, maar Nick & Simon herontdekte. Ik heb oude en nieuwe nummers geluisterd en weet weer waarom ik zo van dit duo hield.
Het boek van Simon heb ik ook gelezen, daar vertelde ik ook al over. Ik vond het super mooi, erg leuk en enorm inspirerend.
Ik houd van Nick & Simon!



Boekenkasten

Deze maand ga ik verhuizen, of terwijl ik dit schrijf zitten we midden in de verhuizing. Mijn oude boekenkast was kapot, en ik wil dus erg graag een nieuwe. De afgelopen maand ben ik opzoek gegaan naar tips en inspiratie voor een nieuwe boekenkast, waaronder die op de foto. Ik word zo gelukkig van kijken naar plaatjes voor boeken. En ik zal ook zeker laten zien als ik een nieuwe boekenkast heb.


Wat zijn jouw favoriete van de afgelopen maand?

1 people left comments on: "A few of my favourite things | maart "

  1. Ik ben benieuwd naar je boekenkast, wat een leuke foto die met die boeken dat is ook wel erg gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen