Ik was jarig & mijn cadeaus

woensdag 16 maart 2016




Afgelopen zondag, 13 maart, was ik jarig! Ik werd alweer 19 jaar, wat voor mij nog een beetje onwerkelijk is. Ik loop al 19 jaar rond op deze aarde. Vroeger vond ik het altijd zo bijzonder als mijn oudste zus 18 of 19 werd, omdat dat voor mij (ik ben zes jaar jonger) al erg oud leek. En nu ben ik het zelf!

Maar ik ga het dus even over mijn verjaardag hebben, want die was erg leuk.


De dag begon eigenlijk gewoon erg rustig. Ik nam een douche, liet mijn hond uit en ontbeet wat, waarna ik het huis een beetje netjes probeerde te maken omdat er bezoek zou komen. Ik dacht dat alleen goede vrienden van ons zouden komen, maar toen stond ineens mijn beste vriendin voor de deur, hoe leuk! Zij en haar moeder kwamen me verrassen en dat was ontzettend leuk, want ik had ze beiden al een tijd niet meer gezien. Ik kreeg een super leuk cadeau, die ik zo meteen laat zien, en we hebben lekker gekletst. Niet veel later kwam het andere bezoek waardoor het meteen een stuk drukker werd, maar zeker gezellig. We hadden taart en aardbei gebakjes ( mijn favoriet ) en ook toastjes met salades, waaronder mijn eigen gemaakte eiersalade. In de avond aten we chinees, en toen ging het bezoek al weer weg. Bij de thee namen we nog wat gebak waar ik mijn kaarsje kon uitblazen. Dat wilde ik namelijk heel erg graag.


En toen was het eigenlijk weer rustig, wat ik erg fijn vond. Ik heb een super leuke verjaardag gehad, wat ik eigenlijk niet verwachtte. En ik heb ook super leuke cadeaus gekregen.




De kaartjes die ik kreeg.


 Deze leuke kweekpotjes van de HEMA.


Dit super mooie, ge├»llustreerde boek van Harry Potter. Hier komt nog een aparte blogpost van.

 Verrijzing, het derde en laatste boek in de Darkness Rising serie

 Dit super toffe bak pakket!


 Dit was een vroeg cadeau. Eindelijk heb ik de dvd-box van Harry Potter!

En dit kocht ik voor mezelf, Liefdesbrieven aan de Sterren.

Mijn stiefvader had me ook nog een laptop oplader gegeven.

En dat is het. Ik ben er super blij mee, en het is veel meer dan ik had verwacht. Ik had me geen betere verjaardag kunnen wensen!




2 people left comments on: "Ik was jarig & mijn cadeaus"

  1. Dat boek wat je voor jezelf gekocht heb lijkt me echt heel mooi. En de sneeuwwitje foto's vind ik nog steeds heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ik ben ook enorm benieuwd naar het boek, die ga ik als eerst volgende lezen xxx

      Verwijderen