Valentine's day booktag

zondag 14 februari 2016




Fijne Valentijnsdag iedereen! Nu heb ik vrij weinig met deze dag, maar ik vind het op zich wel leuk hoor. En gisteren zag ik deze tag op het YouTube kanaal van Epic Reads en het leek me erg leuk om hem ook te doen. Dus hier komen de vragen en natuurlijk mijn antwoorden.


Wie was je eerste boek crush? 

Nu moet ik zoeken in mijn geschiedenis van personages waar ik 'verliefd' op ben geweest, maar ik denk Samuel Roth uit de Wolven van Mercy Falls. Deze boeken las ik na mijn enorm lange lees dip en ik was verliefd op Sam. Hij is zo lief en houdt enorm van Grace.


Welk boek zou je als Valentijn willen?

Ik moest meteen denken aan de Selectie serie, en ik denk De One. Buiten dat er vrij enge dingen gebeuren in de boeken, is het ook heel lief hoe de twee hoofdpersonages verliefd worden en hoe ze van elkaar houden. Een erg romantisch boek dus.


Snoephartjes of chocolade?

Ik houd totaal niet van zoetigheid en snoep ook maar heel weinig, maar als ik moet kiezen ga ik voor de snoephartjes omdat ik van chocolade erg snel misselijk kan worden. Maar het liefste ga ik voor een hartige snack.


Welk boek zou je aan je ware liefde geven?


Oh, dat is erg lastig. Ik heb een hoop boeken, maar ik weet natuurlijk niet waar mijn 'ware liefde' van houdt. Maar ik denk dat ik voor mijn favoriete boek ga, namelijke Mijn Hart en andere Zwarte gaten. Het is een heftig, maar erg mooi boek.


Favoriete rom-com?

Die is niet moeilijk, About Time vond ik heel erg leuk. Het is romantisch, erg mooi en natuurlijk ook erg grappig. Ik vond het verhaal erg leuk, de acteurs waren fijn om naar te kijken en de personages waren ook erg realistisch.


Beste Valentijns cadeau dat je ooit hebt ontvangen (of wilt ontvangen)?

Ik heb nog nooit een Valentijn gehad en dus ook nog nooit een Valentijns cadeau gehad. Maar wat ik graag zou willen ontvangen weet ik niet. Het liefst gewoon iets kleins, maar waarvan ik weet dat er veel liefde en tijd is gestoken. Of iets waar die persoon goed over heeft nagedacht. Dat lijkt me erg mooi.


Het leukste aan Valentijnsdag, of je favoriete ding om te doen op Valentijnsdag?

Ik vertelde al dat ik niet zo veel heb met deze dag en ik weet dan ook niet wat ik het leukste vind, of het liefst doe. Eigenlijk is het gewoon een normale dag die een label heeft gekregen. Maar ik denk dat ik het liefs een goed boek lees of een leuke film kijk.


Een reactie plaatsen