Een goed boek, lente in de lucht & tuig kwijt

vrijdag 12 februari 2016





Hoera! De lente hangt in de lucht! Terwijl ik mijn nieuwe boek aan het lezen was, waar ik zo meer over vertel, toen ik merkte hoe mooi het zonnetje scheen. Dus ik pakte mijn camera, mijn hond en ging op pad.

Het was super lekker weer. Niet te koud, een heerlijk zonnetje en een heerlijke geur. Nu was ik zo bezig met het maken van foto's dat ik totaal niet doorhad wat mijn hond, Jasper, aan het doen was. Hij had een energieke bui en groef in elk gat dat hij maar kon vinden, waardoor hij zijn tuig verloor. En net toen ik terug naar huis wilde gaan kwam ik er achter. Het is nogal een duur tuig, dat het wandelen voor mij ook wat makkelijker maakt, tuig en ik wilde hem dus perse terug vinden. Gelukkig kwam ik mijn lieve overbuurvrouw en haar vriend tegen, want zij vonden hem. Iemand anders had hem zo vriendelijk over een paaltje gehangen en daar ben ik ontzettend blij mee.

Maar genoeg over dat, hier zijn de foto's die ik gemaakt heb.










En dan nu over mijn nieuwe boek. Ik lees nu Rode Koningin, een boek waar ik al super lang naar uitkeek en die ik deze week kocht. Ergens was ik bang dat het me teleur zou stellen, omdat mijn vorige boek dat deed, maar in tegendeel! Ik ben als ik dit schrijf op pagina 51 en ben enorm aan het genieten. De schrijfstijl is heel fijn en de personages lijken tot nu toe realistisch. Dus ik ga zo meteen lekker verder lezen.

1 people left comments on: "Een goed boek, lente in de lucht & tuig kwijt"

  1. Wat een prachtige plaatjes, Nicky! Toevallig was ik vandaag ook in het bos voor plaatjes (morgen op mijn blog :D). En ooh, gelukkig dat je het tuig in ieder geval terug hebt! Veel leesplezier met je boek

    BeantwoordenVerwijderen