Echt van vruuger

woensdag 24 februari 2016





Toen ik klein(er) was hield ik van een hoop dingen. Van tv series, boeken, speelgoed en nog veel meer. En daar wil ik het wat vaker over hebben, omdat ik het enorm mis.


Pippi Langkous is toch nog steeds een van mijn favoriete. Ik had de films op dvd en keek ze enorm vaak dat ik bijna de tekst uit mijn hoofd wist. Ik wou super graag bij het groepje horen, en eigenlijk net zoals Pippi zijn. Ik had zelfs een Pippi jurkje, en die droeg ik bijna elk jaar met carnaval. En zelfs gewoon als ik met vrienden verkleed partijtjes deed. En ik ben nu van plan om het boek te kopen, want dat lijkt me heel erg leuk om te lezen.



Diddl! Ik denk dat ieder meisje van ongeveer mijn leeftijd het wel kent. Het begon met het briefpapier en al de plaatjes, en daarmee gingen we ruilen. Ik had twee mappen vol, een abonnement op het blad en bijna alle figuurtjes als knuffels. Nu heb ik nog twee knuffels en een mok, en volgens mij ligt een van mijn mappen nog op zolder. En ik zou heel graag willen dat het terugkwam.


Otje werd als heel klein meisje aan me voorgelezen, en later ging ik de serie kijken. En natuurlijk wilde ik ook net zoals Otje zijn, want ik wilde met dieren praten. En nog steeds lijkt me dat heel leuk. Ik zong alle liedjes mee en zelfs toen ik het al heel lang niet meer had gekeken.



Er is nog veel meer van wat ik vroeger enorm leuk vond, maar dat ga ik een andere keer vertellen.

Een reactie plaatsen