Snotneus & winterse plaatjes

maandag 18 januari 2016




Ik ben nooit ziek. Ik ben wel ziek, chronisch ziek. Maar ik ben nooit echt verkouden of ik heb nooit de griep. De afgelopen week was ik dat wel, en volgens mij ben ik nog nooit zo ziek geweest. Nu kost mij dat extra veel energie en moet ik ook wat langer uitzieken. Maar vandaag besloot ik een frisse neus te halen en met mijn hond een wandeling te maken in de bossen. En het gebeurde weer dat ik iets moois zag en terugging voor mijn camera.

En wat heb ik even kunnen genieten. Ik vind de winter niet erg, vooral niet als de zon zo mooi schijnt en overal een laagje ijs op ligt. Dus met mijn camera in de aanslag maakte ik deze winterse plaatjes.


















camera; Canon Powershot SX60 HS, niets bewerkt

2 people left comments on: "Snotneus & winterse plaatjes"