Lovely Wrecking - Wreck This Journal update #6

donderdag 21 januari 2016




Ik heb weer een paar pagina's af, ook een in nieuwe journal.




Eigenlijk zie ik alleen maar mensen die stickers gebruiken, maar omdat het alleen maar verschillende stickers zijn is het toch wel anders. Ik ben heel erg blij met mijn stickers, vooral met die van Beauty & the Beast.


Dit was heel leuk om te doen, maar ook lastig. Ik sneed een boomvorm uit een aardappel en ging met groene inkt en verf aan de slag. De tekst vind ik er ook erg mooi bij.


Deze pagina was eerst anders, maar dat ging niet over mij. En nu wel, want de dingen die ik heb geschreven zijn dingen die mensen tegen mij hebben gezegd. En het meisje op de schommel staat er voor dat ik heel vaak niet mee mocht spelen omdat ik het nooit vol hield.



Ik houd enorm van lichtjes, ook als het niet kerst is. En ik printte een foto die ik zelf heb gemaakt uit en zette er deze tekst van Ed Sheeran bij.



Ik heb nog een hoop tijdschriften liggen, en dit plaatjes en de tekst vond ik erg mooi.




Dit komt uit mijn favoriete boek; My Heart and other Black Holes. Ik maakte de cover na en schreef deze mooie quote uit het boek op.



Mijn liefde voor Peter Pan komt nog steeds vaak voor in mijn journal.


En ook in mijn nieuwe. Zodra ik het woord 'bird' zag moest ik aan Wendy Bird van Peter Pan denken.. Ik koos dit plaatje en schreef de tekst er bij, en in de middag keek ik enorm lang uit het raam op vogels te kunnen zien.


3 people left comments on: "Lovely Wrecking - Wreck This Journal update #6"

  1. Ik vind het altijd zo leuk om dit soort dingen te zien! Allemaal onwijs creatief en leuk gedaan, vooral die met de kerstboompjes vind ik erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen