Lovely Time With Nicky 1 jaar!

maandag 25 januari 2016




Ik kan het haast niet geloven, maar vandaag bestaat mijn blog een jaar!


Ik begon deze blog om mezelf bezig te houden, en ook om wat te schrijven over mijn beperking. Maar ik schrijf vooral over dingen die ik leuk vind, en het wordt best goed ontvangen. Want in een jaar heb ik 8444 bezoekers gehad, 120 reacties gekregen, 160 blogposts geschreven en 22 volgers gekregen. En hier ben ik echt enorm trots op.

Door mijn blog ben ik er achter gekomen dat schrijven echt mijn ding is, ik houd er van. En ik wil ook blijven schrijven, en niet alleen voor mijn blog. Ik ben al bezig met kleine verhalen schrijven en wil op een dag ook erg graag een boek uit brengen.

En ik wil iedereen die mijn blog heeft gelezen enorm bedanken, want het betekend ontzettend veel voor me. Het doet me echt goed dat mensen mijn woorden willen lezen. Daar wordt ik echt heel erg blij van.

1 people left comments on: "Lovely Time With Nicky 1 jaar!"

  1. Ooh, Nicky, nog van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag - en wauw, je kan echt trots zijn op jezelf! Je hebt mooie dingen bereikt en ik lees je woorden altijd met veel plezier. Nu maar hopen dat je nog heel veel mooie blogjaren erbij gaat krijgen, maar dat kom vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen