Gelezen boeken in 2015

vrijdag 1 januari 2016




In 2015 heb ik negentien boeken gelezen, en daar ben ik tevreden mee. Ik zet nooit een doel voor me, want dat maakt het lezen meer een opgave dan iets dat ik leuk vind. En dit jaar heb ik een aantal keer in een leesdip gezeten. Ik heb boeken gelezen die nu mijn absolute favoriet zijn, een paar boeken die gewoon leuk waren, maar ook die me een beetje hebben teleurgesteld. Op volgorde zijn hier de boeken die ik heb gelezen in 2015.



In januari las ik de Wolven van Mercy Falls, en dit is nu absoluut een van mijn favoriete series.


Daarna las ik Eleanor & Park, waar ik wat langer over deed. Maar ik heb er erg van genoten.


Peter Pan is het eerste dikkere Engelse boek dat ik ooit heb uitgelezen.


De Selectie serie las ik heel snel uit.


De Raven Jongens



Van de Labyrint Renner vond ik de schrijfstijl helemaal niet fijn, helaas. 


Wacht op Mij vond ik heerlijk om weg te lezen.



Dodenrit is een van mijn favoriete en las ik uit in Frankrijk. 


Ook de Prinses las ik uit in Frankrijk. 




Dit boek won ik bij een blind book date wedstrijd van Young Adult Boeken en was heel interessant. 


Het Nachtcircus was heel mooi en magisch. 


Mijn hart en andere Zwarte Gaten is sowieso mijn favoriete boek van dit jaar. 


En dit is alles wat ik heb gelezen in 2015, en ik heb er enorm van genoten. Ik kan niet wachten om een hele hoop nieuwe boeken te ontdekken in 2016.

2 people left comments on: "Gelezen boeken in 2015"

  1. Oh, dit is echt onwijs leuk! Een soort 'memory jar' maar dan voor boeken. Ik denk dat ik het ook ga proberen dit jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar koop je die super cute notitie blaadjes en waar heb je dat potje gekocht? X Nina

    BeantwoordenVerwijderen