Wreck This Journal Everywhere

zaterdag 5 december 2015





And the wrecking continues! Omdat het (als ik dit schrijf) 5 december is besloot ik voor mezelf een cadeautje te kopen. En omdat ik zo dol ben op mijn wreck this journal, besloot ik er nog een te kopen, maar deze is iets anders. Wreck This Journal Everywhere is een stuk kleiner en dus makkelijk om mee te nemen, en dat is de bedoeling.



Het verschil

Want, je bent hier mee bezig als je onderweg bent. Als je aan het wandelen bent, op vakantie of in het openbaar vervoer. Overal. Veel van de opdrachten zijn het zelfde als in de gewone uitvoering, maar dit boekje bevat ook opdrachten speciaal voor onderweg. Dit zijn er een paar die ik erg leuk vind.





Deze opdracht staat er meerdere keren in




Als ik wat pagina's gedaan heb laat ik ze zien in mijn Wreck This Journal update, samen met mijn andere, Op mijn Instagram en Tumblr laat ik meteen zien als er een klaar is. Ik heb nu al zin om aan de slag te gaan.



Een reactie plaatsen