Kerst cadeaus

zondag 27 december 2015





Het is geen verrassing dat ik boeken voor kerst vroeg en ook kreeg. Ik ben er ook ontzettend blij mee en ga ze ook laten zien.



Dit was het enige cadeau waarvan ik niet wist dat ik het kreeg, en ik ben er erg blij mee. Nu denk je misschien dat het maar een notitieboek is, maar het idee er achter is erg leuk. Mijn stiefzus wist dat ik een boek wou schrijven en gaf me daarom dit, om ook echt een fysiek boek te maken en niet te typen in word. Nu moet ik nog een idee voor een boek krijgen.


Een tijdje terug had Carrie Hope Fletcher het over dit boek op haar kanaal, en het klonk super leuk. En eigenlijk had ik er nooit over nagedacht hem zelf te kopen, en toen kwam kerst. Ik ben er enorm benieuwd naar.


Vanaf het moment dat ik hierover hoorde kon ik niet wachten het te lezen, maar het was nog lang niet vertaald naar het Nederlands. Vlak voor kerst zou hij uitkomen, dus dat was natuurlijk ideaal. Ik ben al begonnen met lezen en vind de schrijfstijl heel erg fijn en mooi.




Oh, wat ben ik hier blij mee. Al heel mijn leven ben ik dol op sprookjes en andere originele verhalen die in Disney films zijn veranderd. En dit zijn alle verhalen van Alice in Wonderland. Het boek alleen al is zo mooi. De kaft, en de gouden pagina's. Dit is echt een pronkstuk in mijn boekenkast.

Een reactie plaatsen