Holiday Booktag

vrijdag 25 december 2015




Het is Kerst! Woohoo, en daarom ga ik de Holiday Booktag doen.



Welk boek geef je het liefst tijdens de feestdagen?

Dat is denk ik een boek die ik heel leuk vind, maar niet echt populair is. En dat is dan of the Snow White trilogie, of the Wolves of Mercy Falls. Die boeken vind ik echt heerlijk en meer mensen zouden die moeten lezen.


Wat is het beste boek dat je tijdens de feestdagen hebt gekregen?

Dat is de Wolves of Mercy Falls serie! Zoals ik al heel vaak heb gezegd, geweldige serie.


Welk boek hoop je dit jaar te krijgen?

Stiekem weet ik het al, maar dat is Mijn Hart en andere Zwarte Gaten. Ik kan niet wachten om die te lezen.


Wat is je favoriete kerstfilm?

Ik heb hem gisteren weer gezien, en dat is The Holiday. Het is gewoon zo'n heerlijke film om te kijken.


Welk kerstnummer staat op repeat?

Eigenlijk heb ik dit jaar maar weinig kerstnummers geluisterd, maar ik vind Driving Home For Christmas en Shake Up Christmas beide heel erg leuk.


Welk eten eet en/of maak je het liefst rond kerst?

De worstenbroodjes van mijn vader, hier heb ik ook een blogpost over gemaakt. Deze zijn echt overheerlijk.


En dit was het. Iedereen een heerlijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!


Een reactie plaatsen