Truly love to cook book

dinsdag 3 november 2015




Ik wil al een hele tijd meer gaan koken, maar daar deed ik nooit echt iets aan. En toen zag ik dit leuke kookboek bij de HEMA. Hier staan allemaal leuke, winterse, gerechten in en ze zien er erg lekker uit.

De receptenlijst 



Het boek staat vol met mooie foto's en de recepten zijn erg fijn beschreven, erg fijn voor een beginnende kokkin zoals ik. Het boek is ook lekker licht en de pagina's voelen fijn aan. En het ziet er allemaal erg schattig uit, echt in de stijl van HEMA.
Er staan ook gewoon vrij simpele recepten in, zoals boerenkool en erwtensoep, maar het zijn voornamelijk recepten met iets extra's. Ook staan er lekkere voorgerechten, nagerechten en drankjes in, allemaal voor in de herfst en winter. Natuurlijk perfect voor het kerstdiner.







Deze recepten lijken me het lekkerste, en die wil ik dan ook het eerste uitproberen. Vooral de boerenkool met gorgonzola lijkt me erg lekker, en het koekhuisje is gewoon heel schattig.

Ik kan niet wachten om de recepten uit te proberen, en ik zal er dan ook zeker een blogpost over maken.


3 people left comments on: "Truly love to cook book"

  1. Wat een leuk vormgegeven boek! Zelf ben ik altijd dol op de kookboeken van Rudolph.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die warme melk met chocoladelolly's lijkt me echt lekker! Leuk kookboek

    BeantwoordenVerwijderen