MostCutest.nl bestelling

zaterdag 7 november 2015




Maandag avond nam ik weer eens een kijkje op MostCutest.nl, gewoon om te kijken wat ze daar hadden. Eerst had ik maar twee dingetjes besteld, maar een dag later plaatste ik nog een bestelling en ik ben er heel blij mee.






Toen ik bij de nieuwe dingetjes keek, zag ik dat ze allemaal nieuwe washi tape hebben, en daar ben ik al dol op. En toen viel mijn oog op deze setjes. Als eerste bestelde ik die van Roodkapje, omdat dat mijn favoriete sprookje is. Maar die van Totoro bleef me ook bij, en die bestelde ik dus later.



Ik wou heel graag stickers voor mijn Wreck This Journal, en deze vond ik echt heel schattig. Het zijn allemaal alpaca's en schaapjes en ook wat eendjes en bloemetjes. Echt heel erg lief.



Mijn memo blokje van Rilakkuma, waarmee ik mijn memory jar en gelezen potje vulde was bijna op, en ik wou eigenlijk wel een nieuwe. Deze keer wou ik niet voor Rilakkuma gaan, en toen ik deze zag was ik heel blij. Niet alleen vind ik hem heel schattig, maar hij had ook nog korting.



En natuurlijk doen ze bij Mostcutest.nl altijd een schattige kaart en sticker in het pakketje. En in het zakje met appeltjes kwam het memo blokje. Echt heel leuk.





Nog meer Roodkapje! Dit is een eensteek mapje voor A4 papier, maar natuurlijk kun je er ook andere dingen instoppen. De opdruk vind ik echt super schattig, en de achterkant ook.


En van het zelfde merk als het insteek mapje bestelde ik dit pashoesje. Ik heb er al zo een en die zijn echt heel erg handig.


En bij je bestelling krijg je nog altijd iets extra's. Ik kreeg een paar leuke zakjes, deze kaart en leuke stickers.

1 people left comments on: "MostCutest.nl bestelling"