Lovely Wrecking - Wreck This Journal update #4

vrijdag 27 november 2015




Het is al een tijdje geleden dat ik over mijn Wreck This Journal schreef, en aangezien ik de laatste tijd weer lekker aan de slag ben geweest leuk het me leuk om die pagina's te laten zien,


Als eerste de voorkant, die ik eindelijk het versierd. Nou is het niet heel erg veel, maar ik vind het leuk. Ik werd geïnspireerd door Alice in Wonderland, met de flesjes waar 'Drink Me' opstaat. Ik downloade een lettertype van de film, verbrande de randjes een beetje (doe voorzichtig als je dit zelf wilt doen) en plakte hem op.


Hier werd ik (natuurlijk) door Winnie the Pooh geïnspireerd. In de boeken lopen de personages altijd door de woorden heen, en daarom tekende ik de originele tekeningetjes in de woorden van deze pagina. Ik ben heel erg blij met het resultaat.


Ik wou niet koffie over de pagina gooien, maar er iets creatiefs mee doen. Het is niet echt goed te zien, maar ik heb bomen geverfd met koffie.

Press leaves and other found things 

Toen de herfst nog maar net was begonnen heb ik wat mooie, gele blaadjes en bloemetjes van de grond geraapt en ze op deze pagina geplakt. De tekst: 'She pressed the memories in between the pages of a book. Like flowers and leaves in Autumn it wilted.'


Ik wil dingen in mijn boek zetten waar ik van houdt, zo ook boeken dus. Voor deze pagina heb ik een paar planken met boeken getekend, en op de andere pagina heb ik dit plaatje geplakt.


Fill this page with circles

Ponyo is mijn favoriete Anime en ik wou haar ook heel graag in mijn boek hebben. Dus ik heb haar (ze is een visje) getekend in het water tussen allemaal lucht bubbels.


Ik had zoveel ideeën voor deze pagina, maar deze vond ik het leukst. Ik kocht twee pakjes kaarten bij de Action en heb ze kapot geknipt en op deze pagina geplakt. Aan de ene kant liggen de stukjes door elkaar, en aan de andere kant liggen ze goed.


Deze opdracht heb ik in Frankrijk gedaan. Ik heb de pagina gevouwen tot een bootje, en deze in de Lot laten drijven. De pagina heb ik vervangen door een een stuk knutsel karton met foto's dat hij in de rivier en in een vijver drijft.

Sample various substances found in your home.

Ken je die kleurplaten van vroeger nog, waar je moest kleuren op nummers. Dit heb ik nu ook gedaan, maar met verschillende substanties. Losse thee, kaneel, basilicum, lippenbalsem en kaarsvet. Het resultaat vind ik echt heel erg leuk geworden, en het ruikt ook nog eens erg lekker naar thee en kaneel. 

2 people left comments on: "Lovely Wrecking - Wreck This Journal update #4"

  1. Gaaf gaaf gaaf! Ik vind het sowieso altijd leuk om in iemands journal te kijken, en jij hebt er iets heel creatiefs van gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen