Favoriete plekje op aarde

zondag 1 november 2015





Mijn meest favoriete plekje op aarde is toch wel de bossen dicht bij mijn huis. Hier kan ik echt tot rust komen, ook al ben ik enorm moe na een wandeling van tien minuutjes. Maar ik doe het toch, juist omdat ik zo kan genieten en ook mijn energie er een beetje uit haal.

En als ik daar loop is het alsof ik even uit de realiteit stap, en door een wereld loop die voor mij gemaakt is. Misschien een beetje raar, maar zo voelt het voor mij. Jasper, mijn hond, kan gewoon lekker zijn ding doen ik ik geniet van elk momentje. Vorige week donderdag besloot ik weer eens mijn camera mee te nemen. en daar zijn deze foto's uitgekomen.







Hier kun je Jasper in een gat zien graven.







En dat waren ze. Ik ben erg trots op het resultaat, en alleen de laatste drie foto's zijn een klein beetje bewerkt.

Wat is jouw favoriete plekje?

5 people left comments on: "Favoriete plekje op aarde"

  1. Jeej, nu zie ik de rest van de foto's! Echt leuk die herfstplaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zulke mooie herfst foto's! Je mag zeker trots zijn! Je bent ook niet de enige die van bossen houd, ik vind het ook fijn om in de winter me even terug te trekken in het bos met mijn camera.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En ik ga zeker in de winter ook zeker de bossen weer in met mijn camera, hopen dat er heel veel sneeuw ligt.

      Verwijderen