A few of my favorite things #3

donderdag 19 november 2015




Het leek me wel weer eens tijd om mijn favoriete dingen te laten zien.




Als eerste mijn allernieuwste aankoop, of cadeau: dit Winnie the Pooh boek! Dit boek zoek ik al ontzettend lang, en ik kon hem nergens vinden. En als hij ergens te koop was, was hij ontzettend duur. En eindelijk zag ik hem voor een redelijke prijs, en ik kreeg hem van mijn moeder. En ik ben er zo blij mee. De tekeningen zijn prachtig en het is hele goede kwaliteit.




Ik wou al een tijdje een kleurboek voor volwassene, maar wist niet zeker of ik er iets mee zou doen. En toen zag ik dit kleintje bij de Action voor nog geen euro. Ik kocht meteen een doos potloden en ging aan de slag, en ik ben ook al aan het tekenen geslagen.



Mijn ijsbeer kruik! Nu het wat kouder aan het worden is vul ik deze bijna elke avond met lekker warm water, en zo kan ik heerlijk slapen. Hij is super zacht en ook nog eens ontzettend schattig.


Burt's Bees! Oh, wat ben ik hier van gaan houden, vooral van de beeswax lip balm. Die voelt zo fijn aan aan op mijn lippen, en volgens mij heb ik nog nooit zo vaan een lippen balsem gebruikt. De andere is met granaat appel en die gebruik ik soms om af te wisselen. Ik gebruik dit niet alleen omdat ze fijn zijn, maar ze zijn niet getest op dieren en honderd procent natuurlijk. Pluspunt!


En als laatste een app. Ik heb niet zoveel extra apps op mijn telefoon, in ieder geval niet buiten social media. Een van mijn apps is HaikuJAM. Nienke vertelde hier over op haar blog en toen heb ik hem meteen op mijn telefoon gezet. Wat je doet is best simpel, je maakt korte gedichtjes met andere mensen over heel de wereld. Ieder schrijft een zinnetje, en zo komen de meest uiteen lopende gedichtjes te voorschijn. Dit zijn er een paar van mij, die ik heb gemaakt met andere mensen. Ik houd al ontzettend veel van schrijven, en schrijf al heel mijn leven gedichtjes. Dit is echt iets heel leuks en

P(rose)

 Lipstick 

It's fall

2 people left comments on: "A few of my favorite things #3"

  1. Wat grappig dat je de app op mijn aanraden hebt gedownload! En wat een leuke gedichtjes zijn het geworden! Verder heel veel liefde voor je winnie the pooh boek en de twee kleine knuffeltjes die je erbij hebt liggen: zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen