Tips & decoratie voor je boekenkast - Booktober

vrijdag 16 oktober 2015




Mijn boekenkast is voor mij het pronkstuk in mijn slaapkamer, en daarom wil ik ook dat het (buiten de boeken) erg leuk is om naar te kijken. Daarom heb ik wat leuke tips voor in je boekenkast.


Ik heb best veel boekenleggers, en voorheen lagen ze altijd los bij mijn boeken. Dit was natuurlijk niet mooi. En toen kreeg ik het idee om ze in een beker of mok te doen. Ik koos mijn Vet Gezellig mok, omdat ik daar niet uit durf te drinken. Het staat super leuk en is ook nog eens handig.


Wil je weten hoeveel boeken je hebt gelezen aan het einde van het jaar? Dan is zo'n potje superhandig. Als je een boek uit hebt gelezen schrijf je de titel en datum op een briefje, en die stop je hierin. Zo weet je of je je reading challenge hebt volbracht, en het is ook erg leuk.



Als je wilt dat sommige boeken net iets mooier uitkomen, leg ze dan plat neer als een stapeltje. Ik heb dit met de boeken van mijn favoriete schrijfster gedaan, en ik vind het er ontzettend leuk uitzien. Het is net wat leuker dan als je boeken op een rijtje naast elkaar staan en het bespaart ruimte (denk ik).


Lichtjes! Mijn hele kamer hangt er vol mee, en mijn boekenkast moest ze natuurlijk ook hebben. Dit staat super schattig, en je boeken lijken nu nog mooier!

1 people left comments on: "Tips & decoratie voor je boekenkast - Booktober"

  1. Aah, zo'n potje is echt een onwijs leuk idee, denk dat ik dat ook ga doen! Verder mijn complimenten voor de leuke boekenkast, het ziet er onwijs gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen