Primark kerst shoplog

zaterdag 24 oktober 2015




Donderdag avond ging ik naar de film van Ed Sheeran, Jumpers for Goalposts. En omdat ik lekker op tijd wou zijn, ging ik vroeg van huis. Maar omdat ik wel erg vroeg was, ging ik van te voren even naar de Primark. Ik had al een tijdje het idee in mijn hoofd om zo'n leuke kersttrui te kopen, en met dat idee liep ik lekker de winkel in.




Als eerste natuurlijk de kersttrui! Er was nog niet superveel wat met kerst te maken had, maar wel een paar dingetjes. Zo ook een hoekje met kersttruien, en omdat ik vrij laat was, was het lekker rustig en kon ik lekker rondkijken. Op een bordje zag ik deze trui al staan, maar in eerste instantie kon ik hem niet vinden, tot ik helemaal onder op de stapel keek, er lag er nog één. Ik baalde eerst, omdat ik een XL was, maar ik wou hem wel passen. Gelukkig waren er rijen bij de paskamers, dus ik ging passen. En op zich viel het mee, dus ik nam hem mee.


Toen ik de kleedkamer uitliep zag ik de sokken, dus ik nam natuurlijk een kijkje. Mijn oog viel meteen op dit setje.



Dit pyjamashirt zag ik al op de site, en ik vond hem onwijs schattig. En toen ik hem zag hangen in de winkel was de keuze al snel gemaakt, ik nam hem mee. En ik kan de tekst niet lezen zonder het liedje in mijn hoofd te hebben.



Deze kruik zag ik de vorige keer al, maar toen hield ik me in omdat ik al een kruik heb. Deze keer kon ik het niet laten, en ik nam hem mee. Al knuffelend stond ik in de rij, en hij ligt nu (leeg) op mijn bed.

1 people left comments on: "Primark kerst shoplog"