Mooie bookcovers - Booktober

donderdag 8 oktober 2015




Ik weet dat je niet moet oordelen op hoe het boek er uitziet, maar sommige boek covers zijn wel heel erg mooi.


De boeken van de Snow White trilogie vind ik prachtig. Het witte, zwarte en rode kleurt zo mooi bij elkaar. En de pagina's hebben de kleuren van de titels, wat ik echt iets vind toevoegen. En het past ook bij de verhalen zelf, wat alleen maar beter is.


Toen ik dit boek zag was ik al meteen verliefd, want de cover is zo mooi. Niet alleen de jurk, maar alles wat er om heen zit. De kleur, de letters en ook hoe het voelt. Meer kan ik er niet over zeggen, het is gewoon prachtig.


Deze zijn niet zo heel bijzonder, maar toch wil ik ze delen omdat ik ze toch wel mooi vind. De tekeningen zijn mooi, en voelen ook erg fijn aan. De kleuren zijn erg subtiel, en past erg bij het wit. En het past ook wel erg bij de verhalen.


Het Nachtcircus heeft een erg toepasselijke cover, met de circustent op de achtergrond. Sterren, vogels en de illusionist helemaal vooraan. Het geeft meer sfeer aan het boek. wat ik erg mooi vind.

1 people left comments on: "Mooie bookcovers - Booktober"

  1. Aah, jaa, sommige boekcovers zijn om bij weg te smelten! Vooral die van de snow white trilogie vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen