Mini Shoplog

zondag 4 oktober 2015




Zaterdag ging een dagje naar de stad. We zijn ook nog even bij Klein Amerike geweest, dat is een hele grote dierenwinkel. En als laatste gingen we nog even naar de Kruidvat. Dus even een mini shoplog tussen al die Booktober posts door.


Mijn favoriete boek was kapot gegaan, en daar baalde ik enorm van. Maar buiten dat moest ik dus ook een nieuwe broek hebben. Deze komt van de Funny Trends en hij zit ontzettend lekker.



Bij de Hema kocht ik deze super lieve notitieboekje waar 'You are just lovely' op staat, en ik kocht hem voor blogideeën. En nu realiseer ik me dat hij perfect bij mijn blog past. 'Lovely!'


En bij de Kruidvat kocht ik dit. Ik sprong bijna een gat in de lucht toen ik dit boek voor slechts €4,- zag, en het is ook nog een boek dat ik best graag wou. En dit potje lippen blsem van Burt's Bees, die ik al erg lang wou uitproberen.

1 people left comments on: "Mini Shoplog"

  1. Aah, dat notitieboekje is zo leuk, en hij past inderdaad goed bij je blog! Ik werk trouwens bij de Kruidvat en zit ook wel eens de boeken te spiegelen/aan te vullen, de boeken daar zijn echt zo goedkoop! En al helemaal met persooneelskorting erbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen