Little journey trough my thougts #2 - Booktober

maandag 5 oktober 2015


Ik wil nog eens lekker over Booktober babbelen, gewoon omdat het leuk is. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk blogposts over boeken te schrijven, en volgens mij lukt dat best goed. (Op het moment dat ik dit schrijf in ieder geval wel).

Booktober leerde ik kennen door Carrie Hope Fletcher. en ik vond het geweldig. Ik had toen alleen nog geen blog. En toen ze een tijdje terug het over had wist ik meteen dat ik het ook wou doen. En tot nu toe heb ik er ontzettend veel plezier mee, want ik kan lekker schrijven over mijn favoriete onderwerp kletsen: boeken!


Op dit moment lees ik dus Het Nachtcircus en ik vind het nu al super leuk en magisch. De schrijfstijl, het verhaal. Geweldig! Sowieso in de tijd waar het geschreven vind ik al erg leuk, en ook de personages. En het is een erg dik boek, dus ik kan er lekker lang van genieten.

In april is het yalfestnl en ik wil daar super graag heen. Het is dus een festival dat helemaal draait om boeken. Er komen internationale auteurs, je kun workshops volgen en je krijgt ook nog eens een goodiebag. Een nadeel: het is ontzettend duur en ook nog best ver weg, in Utrecht. Best wel balen dus.


Nog meer problemen. Ik wil super veel boeken lezen, maar dan moet ik ze eerst kopen. En ook dat is ontzettend duur. En het is zo frustrerend, want ik wil ze zo graag lezen.
Ik denk ook wel dat ik het meeste geld uitgeef aan boeken. En dat vind ik ook goed, aangezien ik super veel lees.






Een reactie plaatsen