Jack O Lanterns - Halloween 2015

maandag 5 oktober 2015





Als het eenmaal oktober is (of zelfs al midden september) krijg ik al zin in de herfst en Halloween, en dus ook in Jack O Lanterns. Dit doe ik bijna elk jaar en ik vind het super leuk. Vorige week kocht ik twee pompoenen met mijn moeder, en zondag ging ik aan de slag.


Nu merkte ik dat het deze keer veel meer moeite kostte dan vorige jaren en dat was erg frustrerend, want ik wou het goed doen. Ik deed er dus ook veel langer over dan had gekund en was nadat ik klaar was ontzettend moe. Toch maakte ik wat foto's en gaf ze een mooi plekje in de voortuin.


En na een hoop gestres had ik deze twee. Het zijn Jack Skelington van The Nightmare Before Christmas en Toothless van How to Train your Dragon. Ik ben erg blij met de resultaten en kan nog even genieten van hoe ze er uitzien in mijn voortuin.


3 people left comments on: "Jack O Lanterns - Halloween 2015"