Halloween Booktag - Booktober

dinsdag 27 oktober 2015





Het is bijna Halloween! Nu vieren wij Halloween niet echt hier in Nederland, wat ik wel heel graag zou willen. En om het een beetje te vieren, doe ik de Halloween Booktag.



Favoriete horrorboek?

Volgens mij heb er wel een, maar die heb ik nog niet gelezen. Dus ik verander het gewoon naar favoriete spannende boek, en dan ga ik natuurlijk voor The Snow White trilogie, en dan Zwart als Ebbenhout. Dat was verreweg het spannendste boek uit de serie.


Spannendste moment in een boek dat je hebt gelezen?

Dat zijn er eigenlijk twee. Het moment dat Harry, Ron, Hermione en een paar leraren samen met Sirius Black in het grote enge huis zitten. Dat vond ik zo spannend. En het einde van Zwart als Ebbenhout.


Zou je je ooit als een boek personage verkleden met Halloween?

Jazeker. Roodkapje komt toch ook uit een boek? Roodkapje is mijn favoriete sprookje, en ik zou me best als haar willen verkleden. Misschien wel een horror Roodkapje.


Als wat zou je favoriete boek personage zich verkleden met Halloween?

Dat is Lumikki Andersson uit The Snow White trilogie, en ik denk dat zij Halloween maar onzin vind. Ze ging wel ooit naar een feest verkleed als Sneeuwwitje, want natuurlijk erg logisch is.


Wat is je favoriete soort horror?

Hoewel ik Halloween erg leuk vind, vind ik horror maar niets. Maar ik houd wel van spanning, dus iets met thriller, en iemand die psychisch gestoord is. Lekker spannend!


Als boeken zo goedkoop waren als snoep, welke zou je dan weggeven met trick or treat?

Het liefst zou ik ze natuurlijk houden, want dan zou ik heel mijn wishlist leeg kopen. Maar als het moet zou ik al mijn favoriete, onbekende boeken weggeven. Spread the love!


Halloween to read list?

De boeken die ik wil lezen heb ik nog niet, en die zal ik ook niet hebben voor Halloween. Misschien lees ik een paar spannende boeken terug.

1 people left comments on: "Halloween Booktag - Booktober"

  1. Wat een leuke tag en ieeeh, over twee dagen is het al zover! :D

    BeantwoordenVerwijderen