Favoriete Booktubers - Booktober

zaterdag 17 oktober 2015




Hoe heerlijk is het wel niet om even lekker languit te liggen, met je laptop op je schoot en Booktube kijken! Booktubers zijn eigenlijk gewoon YouTubers, maar hun kanaal gaat maar over één ding; boeken! Boeken en alles daar om heen. Ik ben iemand die altijd maar een klein groepje YouTubers kijkt, dus dit zullen er ook niet veel zijn.



Tiny Reads

Jess van Tiny Reads ontdekte ik al toen ze nog maar net begonnen was, en daar ben ik best wel blij mee. Jess is van ongeveer mijn leeftijd en dol op lezen. Maar dat is niet het enige wat ik leuk aan haar vind. Ze is ook nog Brits, heeft een Wreck This Journal en leest zelfs stripboeken! Zo leuk! Ze is ook nog eens zo leuk om naar te kijken, omdat ze gewoon ontzettend lief is.


Epic Reads

Epic Reads is een best groot kanaal van uitgevers, en ze zijn geweldig! Ze maken video's over van alles en nog wat, met als hoofdthema boeken (duh). Het leukste vind ik Booknerd Problems en Tea Time. Dit is zo grappig en leuk! Booknerds komen bij een.

Een reactie plaatsen