Dit was Booktober!

zaterdag 31 oktober 2015




Ik ben blij om te zeggen dat Booktober klaar is, en ik heb het gehaald! Dat had ik echt nooit verwacht, ik dacht dat ik na twee weken al zou opgeven. Maar ik heb het gedaan en ben enorm blij. En dit doe ik echt nooit meer.


Vooruit werken is erg fijn als je er lekker inzit, en als je veel inspiratie hebt. Maar dan zijn de concepten plots op en moet je snel weer aan de bak. De eerste twee weken had ik en snel klaar, maar toen kwamen die laatste twee weken. En jeetje, in week drie zat ik er wel even doorheen. Mijn kat werd aangereden, en ik was ontzettend verdrietig en boos. Gelukkig gaat het vrij goed met hem en kon ik uiteindelijk mijn gedachte weer op Booktober richten.

Wel vond ik het heerlijk om lekker over boeken en alles daarom heen te babbelen. Ik kon praten over mijn favoriete boeken, personages en schrijvers. Dat was echt heel erg fijn.

Ik wil iedereen die heeft gelezen heel erg bedanken. Voorlopig schrijf ik even niets, in ieder geval tot ik er weer zin in heb. Maar nu wil ik mijn hoofd even wat rust geven.

Een reactie plaatsen