Cruise Control - Bookreview - Booktober

dinsdag 6 oktober 2015


Lara leidt een lekker leven. Ze is woordvoerder van een grote bank, komt op alle belangrijke borrels, heeft een affaire met een BN'er en heeft nog steeds goed contact met haar studievriendinnen. Zij vinden dat Lara weleens wat meer mag relaxen en nemen haar mee op een Nijlcruise. De cruise hangt aan elkaar van wc-papiermummies en opdringerige verkopers, maar misschien zit onder al die kitsch juist wel precies wat Lara nodig heeft.

Dit boek won ik ooit bij een giveaway van Kelly van Elegantic. Ik las hem al een hele tijd terug en ik vond hem super leuk. En aangezien het Booktober is, en ik nog een hele hoop boeken niet gereviewd heb leek het me een goed idee om ook dit boek te reviewen.


Nadat ik altijd 'kind vriendelijke' en fantasie boeken heb gelezen, was dit wel wat anders. Sex werd vrij gedetailleerd beschreven en alles was iets heftiger dan dat ik gewend was om te lezen. Maar dat vond ik niet vervelend, want ik heb erg genoten van het boek. Hij las lekker makkelijk weg en is perfect om op vakantie te lezen.
Wat ik ook erg leuk vond was dat er flashbacks in voorkwamen en dat het zo realistisch was. De personages waren ook erg realistisch en ik kon me ook goed ergeren aan sommigen, net zoals ik me wel eens erger aan echte mensen.
Kortom, het was een erg leuk en fijn boek om te lezen. Zeker een aanrader.

1 people left comments on: "Cruise Control - Bookreview - Booktober"

  1. Leuk dat je hem reviewt! Vond het zelf ook een leuk boek die erg gemakkelijk weg las. Inderdaad iets minder kindvriendelijk, maar vind hem als nog erg meevallen moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen