Cozy booktag - Booktober

zondag 25 oktober 2015




Booktags om Booktober te vullen. En omdat geen een booktag me echt aansprak, bedacht ik deze. Past ook nog eens lekker bij de herfst.



Bij welk boek voelde jij je lekker cozy?

De Wolves of Mercy Falls. Waarom weet ik niet, maar bij die boeken voelde ik me zo lekker comfortabel en fijn. Het las gewoon heel fijn.


Heb je wel eens een diertje bij je als je leest?

Er ligt wel eens een kat bij me, vooral Pluk deed dat. Maar nu kan dat niet omdat hij flink moet genezen. Maar het is zeker fijn als een fijn mijn katten bij me ligt als ik lees.



Wat heb je aan om je cozy te voelen bij het lezen?

Lekker warme sokken, pyjama broek en een trui. Love!


Heb je wel eens gezellige lichtjes aan?

Ja, ik heb altijd mijn kerstlichtjes aan als ik lees, dat maakt het zo gezellig.


Wat eet of drink je tijdens het lezen om het cozy te maken?

Niets, ik ben te bang om mijn boeken vies te maken.



Wat doe je om het extra cozy te maken tijdens het lezen?

Een kruik! Dat is echt zo fijn, lekker tegen je buik geklemd. En met mijn nieuwe kruik is het nog veel leuker en gezelliger. Het liefst zou ik nog een echte openhaard hebben, maar die luxe heb ik helaas niet.

Een reactie plaatsen