Bookisch Identity tag - Booktober

vrijdag 23 oktober 2015



Whoop whoop, het is weer tijd voor een Book Tag. Ik heb niet zo heel veel ideeën meer voor Booktober, dus daarom doe ik maar weer een tag, want het internet staat er vol mee! Deze tag vond ik, en hij leek me ontzettend leuk! Er zijn wel een paar vragen die bij boeken horen die ik nog niet gelezen heb, dus die vragen heb ik verandert.




In elke fantasie wereld zou jij willen leven?

Omdat ik weet dat er nu vrede is, Harry Potter. Het lijkt me zo leuk om te kunnen toveren, om op een bezem te kunnen vliegen en alles te kunnen leren over de toverwereld. Ik wacht eigenlijk nog steeds op die uil...


Wie zou je partner zijn?

Samueal Roth! Hij is van de Wolves of Mercy Falls en ik ben verliefd op hem (goh, dat is een nieuwe!). Hij is zo lief, en als ik zo lees een perfect vriendje. Hij geeft enorm veel om mensen en zal ook alles voor ze doen. Hij leest graag, en maakt origami kraanvogels. Dat is toch mijn perfecte vriendje.


Zou jij een echt paard nemen, of een capaiil uisce? (Scorpio Races)

Ik heb niet veel met paarden. Ik vind het prachtige dieren en heb een paar keer op een paard gezeten, maar het is niet echt iets voor mij. Dus of ik sowieso mee zou doen aan de Scorpio Races is de vraag. Maar ik ga met een echt paard denk ik, en dan neem ik Vosje, het paard waar ik een paar keer op heb gereden. Of ik het zou overleven is nog maar de vraag.


In welke afdeling zou je zitten? (Harry Potter)

De ceremonie heb ik al op Pottermore gedaan, en ik zit in Gryffindor! Dit had ik eigenlijk niet verwacht, omdat het zo cliché is, maar ik ben er enorm trots op. Ik zou alles goed vinden hoor, behalve Slytherin natuurlijk.


In welke factie zou je zitten?

Als ik de energie had sowieso Dauntless, want ik durf ontzettend veel. Ik ben niet voor veel bang en zou zo van de zipline gaan, want dat lijkt me ontzettend gaaf.


Liever een vampier of een weerwolf?

Weerwolf! Een vampier zijn lijkt me echt helemaal niets. Niet slapen, niet eten. Bah! Een weerwolf daarin tegen kan lekker door de bossen rennen, even een totaal andere gedaante zijn en, je bent lekker zacht en warm.




1 people left comments on: "Bookisch Identity tag - Booktober"