Boeken die me verraste - Booktober

zondag 18 oktober 2015




In een vorige blogpost schreef ik over boeken die me hadden teleurgesteld, maar er zijn ook een paar boeken die me totaal verraste.


Toen ik hierover hoorde was ik een beetje sceptisch omdat het nogal cliché klonk en ik had al eerder iets gelezen wat hierop leek. Maar toen deed ik toch maar een poging, en ik vond het geweldig! Ik had hem in denk ik drie dagen uit en was helemaal verliefd op het verhaal. Deel een is wel mijn minst favoriet, maar het is wel het boek waarmee de liefde begon.


Toen ik hierover hoorde dacht ik eerder aan een modern sprookje, en dat leek me al ontzettend leuk. Maar het was nog beter dan ik me had kunnen voorstellen, want hiermee is mijn liefde voor thrillers begonnen. De spanning was zo gaaf en de stem van Lumikki is heel interessant, en haar personage zo geweldig! Ik hou van der, maar erger me ondertussen ook. En het speelt zich af in Finland, wat ik op de een of andere manier heel gaaf vind.


Dit sprak me eerst niet echt aan, omdat er een paard op de cover stond. Maar ik bedacht me dat ik niet moet oordelen op de cover, dus ik las de samenvatting en werd verliefd. Dit is zo'n gaaf en uniek concept dat ik baal dat er maar een deel is, want ik had nog zoveel meer willen lezen.

1 people left comments on: "Boeken die me verraste - Booktober "