Mini shoplog middagje stad

donderdag 10 september 2015





Gistermiddag stond een van mijn vriendinnen voor de deur, en ik wist van niets. Ze kwam me verassen, hoe lief! We besloten een middagje naar de stad te gaan en ik heb een paar dingetjes gekocht.



Deze blouse kocht ik bij de Primark voor €13 euro. Hij is gemaakt van een wat dikkere stof en is daarom dus lekker warm, wat ideaal is voor de herfst en winter. Het is een S, dus hij valt erg groot, maar dat vind ik alleen maar leuk. ( Edit: Blijkbaar vind Primark het leuk om grotere maten aan een hangertje te hangen waar S op staat, dus nu heb ik maat 40. Maar alsnog ben ik er super blij mee.)


Bij de Primark zag ik ook deze schattige handwarmertjes liggen, en ik wilde ze zo graag. Ze zijn allebei €1 euro. Ze zijn ook nog eens super zacht. Deze herfst en winter ga ik het lekker warm hebben.


Waar vroeger in Eindhoven de Zara zat, zit nu een Expo waar ze allemaal leuke dingetjes hadden, maar dan super goedkoop. Ik moest natuurlijk door de dozen met boeken snuffelen, en ik koos deze. Alle boeken in die doos waren maar €5 euro. WAT! De meeste waren tweedehands, maar deze zijn nog hartstikke nieuw. En ik ben er erg benieuwd naar.


1 people left comments on: "Mini shoplog middagje stad"

  1. Wat lief van je vriendin! En dat blousje staat je ook nog eens heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen