Mijn favoriete kinderseries van vroeger

maandag 7 september 2015




Als kind keek ik graag televisie. Voordat ik naar school ging, en als ik terugkwam. Dan waren er natuurlijk kinderseries bezig en ik had zeker een paar favoriete.


Mijn meest favoriete was sowieso Avatar. Stiekem kijk ik dat soms nog terug. Ik vind het zo vet hoe de elementen besturen een grote rol spelen en ik wou super graag ook alle elementen kunnen besturen. De serie is vrij serieus, maar er zitten ook erg grappige stukjes in om het wat luchtiger te maken. En nog steeds houd ik zoveel van deze serie, en ik zal hem zeker nog erg vaak terug kijken.


Als klein meisje keek ik al Rugrats, en toen kwam All Grown Up, waarin de baby's tieners zijn geworden. Dit vond ik echt ontzettend leuk en ik was erg blij als het op tv kwam.


As Told by Ginger was misschien wel mijn tweede favoriet. Voor mij leek het zo realistisch en ik vond Ginger ontzettend leuk, en wou haar een beetje zijn. En ik ken zelfs het intro liedje nog uit mijn hoofd. Ik vind het zo jammer dat deze niet meer op tv komt, anders zou ik hem nog echt wel kijken.


En natuurlijk ook Rocket Power. Vier coole kids die skaten, surfen en snowboarden. Als klein kind wou ik dat ook, maar dat kon ik natuurlijk niet. Daarom bleef ik de serie kijken en ik werd er altijd erg blij van.


Ik denk dat elk meisje wel een spion wou zijn, met al die coole gadgets. En ik heb vaak genoeg huis, tuin en keukenspulletjes gebruikt en gedaan alsof ik een spion was en dat ik op missies ging. Wat ik erg jammer vond was dat de serie op eens vernieuwd werd, en dat het verhaal op eens opnieuw begon.



Boze Bevers keek ik toen ik wat jonger was, en het kwam op Cartoon Network. Ik keek het niet vaak, maar moest altijd super hard lachen.


En natuurlijk moet Spongebob er ook bij. Want hoe grappig is die gele spons wel niet? Het kon me niets schelen dat de serie ontzettend onrealistisch was, dat er een zee in een zee was en dat een slak miauwde, want ik vond het leuk. Op een gegeven moment werd het wel minder leuk, omdat ik het te druk vond worden. maar ik heb er zeker leuke herinneringen aan.



Welke is jouw favoriet?

2 people left comments on: "Mijn favoriete kinderseries van vroeger"

  1. Ahaha, ik ken de meeste van deze series ook nog van vroeger! Vooral Rocket Power vond ik ontzettend leuk :p

    BeantwoordenVerwijderen