Kinderboerderij

zondag 6 september 2015




In mijn woonplaats hebben we een best wel grote kasteel tuin. Met, natuurlijk, een kasteel, volgens mij een kleine lunchroom, een wandel pad en ook een kinderboerderij. Ik wou al super lang daar heen, want geloof het of niet, de laatste keer dat ik daar heen ging is zeker acht jaar geleden. Mijn vriendin kwam gisteren langs en we besloten om even naar de kinderboerderij te gaan.

De kinderboerderij is erg klein en heeft niet enorm veel diertjes. Wat geitjes, varkens, ezelfs, kippen, fazanten, knaagdieren en ook een super lieve kat. Ik heb me erg vermaakt en ook wat foto's gemaakt.













2 people left comments on: "Kinderboerderij "

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Die geitjes zien er ontzettend lief uit, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Helaas waren ze niet echt knuffelig. Het varken was wel erg aanhankelijk :)

      Verwijderen