Ik maakte een appeltaart

vrijdag 25 september 2015





Het is herfst! En herfst betekend appeltaart (toch?)! Dit wordt geen recept, want ik heb het gewoon van een bakmix. Maar ik heb wel een paar foto's gemaakt en ondertussen vertel ik er wat over.


Grappig verhaal. Op de verpakking stond dat je 1kg appels nodig hebt, en toen ik ze in de winkel ging wegen had ik precies één kilo. Hoe leuk! Ik ben niet echt iemand die alles precies moet hebben, maar dit was wel erg leuk.



Wij hebben zo'n mooie mixer in de keuken, want mijn moeder bakt best vaak brood. Zo wordt alles echt goed gemend en dat is erg fijn.


En mijn moeder was zo lief om de klokhuizen uit de appels te halen, aangezien dat wat zwaar voor mij is.


Terwijl de appeltaart in de oven zat liet ik mijn hond uit en nam ik een kopje tomatensoep in mijn nieuwe, favoriete mok uit de Efteling.


Dit is de taart voor...


En dit is hem na! Hij ruikt zo lekker!


En, lekker is hij zeker!


Wat is jouw favoriete taart?

Een reactie plaatsen