DIY herfst decoratie + tips voor je kamer

donderdag 3 september 2015



In mijn Ultimate Autumn Tag liet ik al weten dat de herfst mijn favoriete seizoen is. En ik vind de herfst zo leuk, dat ik mijn kamer ook elk jaar een beetje versier rond de herfst. Dit heb ik nu ook gedaan en ik laat zien hoe jullie dat ook kunnen.





Herfst krijtbord

Ik had al tijden dit krijtbordje hangen met een stukje tekst van een nummer van Ed Sheeran, maar nu het herfst werd wou ik dat veranderen. Dus ik schreef een stukje tekst van 'Autumn Leaves' van Ed Sheeran en hing deze herfst bladeren aan de wasknijpertjes. En ik had dit schattige uiltje nog liggen, dus die hing ik er naast.




Herfst in een potje

Dit idee had ik al ontzettend lang, en de spulletjes had ik al in huis. En alles wat je nodig hebt is een flesje, en wat herfst decoratie. Ik heb deze stokjes met nep dennenappeltjes gebruikt en wat kleine blaadjes en dennenappeltjes voor in het flesje. Dit staat super leuk op je nachtkastje, vensterbank of bureau.





Herfst lichtjes

Ik heb heel het jaar door lichtjes in mijn kamer hangen, en wat me leuk leek is om daar nep
herfstblaadjes bij te hangen. Met wat mini wasknijpers maakte in de blaadjes vast aan de lichtsnoer, en het ziet er super schattig uit.







Warme voeten in een mandje

En tot slot een tip. Het komt vaak voor dat het s 'ochtends nog erg fris is en dan wil je iets warms aan je voeten, maar om nou helemaal in je kast te kruipen is ook niks, Daarom heb ik al mijn warme sokken in een mandje gelegd en deze naast mijn bed gezet. Zo kan ik s 'ochtends meteen warme voetjes hebben, en ik hoef mijn bed niet eens uit. En oja, de uilen deurstopper komt van de Blokker.

2 people left comments on: "DIY herfst decoratie + tips voor je kamer"