A few of my favorite things #2

donderdag 24 september 2015


Het is al een tijdje geleden dat ik mijn favoriete dingen liet zien, en vandaag had ik er weer zin in.




Als eerste mijn nieuwe schoenen! Elk jaar moet ik een nieuw paar goede schoenen, want ik heb lastige voeten. Ik heb doorgezakte enkels waardoor ik stevige schoenen nodig heb. Deze zijn van het merk Tamaris en ik vind ze prachtig. De kleur kan ik niet echt plaatsen. Bruin/grijzig met een paarsige gloed. Hoe dan ook, ik ben er erg blij mee. En ze lopen heerlijk.


Mijn Bambi parfum. Deze heb ik inmiddels al een jaar, maar ik draag hem maar heel zelden. De laatste tijd spuit ik hem weer wat vaker op. De geur is heerlijk en ik vind dat het bij elk seizoen past. En het flesje is natuurlijk super schattig. Bambi is een van mijn favoriete Disney figuren.


Deze kreeg ik van mijn moeder toen we in de Efteling waren. Blond Amsterdam heeft samen met de Efteling gewerkt en heeft verschillende sprookjes op hun servies gezet, ik koos voor Roodkapje. Het verhaal van Roodkapje speelt zich in plaatjes op de mok af en op de oor staat de tekst: 'Oma, wat heeft u grote oren...', en ik vind het onwijs schattig. Ze hebben ook nog sprookjes zoals Sneeuwwitje, Doornroosje en de grote boze wolf. En ik zie ook dat ze thee hebben, jammer dat ik die niet heb meegenomen. En, ze zijn ook op de webshop te koop.



Fairy lights! Oftewel, kerstlichtjes. Ik heb meerdere op mijn kamer hangen, en ik wordt er superblij van als ze aan staan. Niet alleen tijdens kerst, maar heel het jaar door maakt het mijn kamertje ontzettend gezellig.


Wat zijn jouw favoriete dingen?

Een reactie plaatsen