Wreck This Journal Update #5 - Lovely Wrecking

maandag 17 augustus 2015




Het is al even geleden dat ik een Wreck This Journal update deed, maar gisteren had ik in eens een paar ideeën en een klein tijdje terug ook. Dus dat ga ik laten zien.




Pour, spill, drip, spit, fling your coffee here.


Voor deze pagina wou ik iets doen waardoor de koffie niet door de pagina heen zou drukken, dus koos ik er voor om te schilderen. Met een klein kwastje gebruikte ik wat koffie om een paar bomen te schilderen. Op de foto is het helaas niet zo goed te zien, maar ik ben blij met het resultaat.



Draw fat lines and thin.

Ik had mijn liefde voor boeken nog niet in veel pagina's vastgelegd, en deze leek me daar erg geschikt voor. Ik tekende vier planken met boeken er op en voor de andere pagina printte ik dit plaatje met bijpassende tekst uit.



Throw something.

Voor deze pagina had ik zoveel ideeën, maar over geen een was ik erg tevreden. Tot ik op dit idee kwam. Met waterverf maakte ik de spetters op de schietschijf, en op de andere pagina tekende ik wat pijlen en schreef ik deze tekst.



Ask a friend to do something destructive to this page.

Een tijdje terug kwam Alwin en Saske mij verassen, en ik vroeg of Alwin in mijn Wreck This Journal wou tekenen en dat deed hij. Ik ben er super blij mee, want ik weet wel zeker dat niemand anders dit heeft. En het is gewoon heel leuk getekend.



Document time passing.

Ook voor deze pagina had ik ontzettend veel ideeën, maar uiteindelijk deed ik dit. Met waterverf tekende ik de fases van de maan en ik schreef deze teksten er bij.



Float this page.

Naast de camping waar ik zat stroomde een rivier, en ik wou heel graag deze opdracht daar doen. Maar de wifi deed het continue niet waardoor ik niet kon leren hoe ik een bootje moest vouwen. De laatste dag deed die het gelukkig wel en ik was dolblij. Eenmaal thuis moest ik nog iets bedenken voor de pagina, en ik kwam op dit marine achtige idee.



Cover this page in tape.

Ik zag al een hele tijd terug zo'n soort idee, maar ik wist niet hoe ik hem in mijn journal kon doen. Tot ik deze opdracht weer tegenkwam. Ik printte een mooi plaatje uit en plakte er plaklint overheen, en ik ben ontzettend blij met het resultaat.



Stand here.

Roodkapje is mijn favoriete sprookje, en daarmee wou ik ook iets doen. Ik wist alleen echt niet wat, en ik had ook geen idee wat ik met deze pagina moest doen. Dus dat voegde ik samen en daar kwam dit uit. Mijn voetafdruk is niet echt goed te zien, maar ik ben heel blij met hoe het er uitziet.



Space for negative comments.

Omdat ik niet te lang over deze pagina wou nadenken koos ik voor iets wat heel veel andere al hadden gedaan, maar ik heb dit plaatje eraan toegevoegd. 



2 people left comments on: "Wreck This Journal Update #5 - Lovely Wrecking"

  1. Wat ontzettend leuk om te zien! Die met de boekenplank vind ik nog steeds heel erg mooi, o, en die met het bootje ook! En die van Alwin niet te vergeten. Eigenlijk vind ik ze allemaal heel mooi, vind het zo leuk om te zien dat je er zo over nadenkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik steek er ook veel tijd in, dus als ik het resultaat leuk vind ben ik ook erg blij :) xxx

      Verwijderen