The Fairytale Booktag

zaterdag 22 augustus 2015






Demi van A book a day! is geweldig in het verzinnen van tags, en aangezien ze mij (of iedereen) best vaak tagged vind ik het ook super leuk op die tags te doen. Deze is al van een tijdje terug, maar ik wou hem alsnog doen.



Beauty and the Beast: Een boek waarvan je dacht dat je het niets zou vinden, maar het geweldig vond.

Dit is lastig, want je koopt boeken die je leuk lijken. Maar ik weet nog dat ik van de Selectie serie hoorde en het me niets leek, maar ik gaf het een kans en werd verliefd. Dat is nu ook een van mijn favoriete series.



The Little Mermaid: Een boek of boekenserie dat je leven heeft veranderd.

Harry Potter! In het jaar dat ik werd geboren kwam het eerste Harry Potter boek uit, dus de wereld van Harry Potter is net zo oud als ik. Nou heeft het mijn leven niet veranderd, maar het maakt wel een vrij groot deel van mijn leven uit. Ik hou zo van die wereld en ik ben een trotse Potterhead.



Hansel and Gretel: Een boek dat je nieuwschierig maakte, maar nu vind je het maar niets.

Heartbeat van Maggie Stiefvater. Zoals ik al vaker heb gezegd is Maggie mijn favoriete schrijver en ik wou elk boek van haar. En dit boek leek me zo leuk, maar ik vond het niets. En dan ligt het nog aan de schrijfstijl, want die is heel anders dan in Wolven van Mercy Falls en Dodenrit.

Alice in Wonderland: Een boek met een andere en grote wereld.

Opnieuw Harry Potter, omdat dat (buiten de donkere magie) mij het veiligste en leukste lijkt. Hoe leuk zou het zijn om echt naar Hogwarts te kunnen en te kunnen toveren. Ik wacht nog steeds op die uil met mijn brief.



Ugly Duckling: Een boek met een personage die een buitenstaander is.

Dat is Lumikki Andersson uit de Snow White trilogie. Lumikki is een meisje dat ontzettend op zichzelf is en zichzelf ook prima kan vermaken. Zij is absoluut een buitenstaander. En aangezien deze trilogie een soort retelling van Sneeuwwitje is, past het ook nog eens mooi in deze tag.



Ik tag iedereen die deze tag ook wilt doen.

1 people left comments on: "The Fairytale Booktag"