Me Time Tag

donderdag 20 augustus 2015


Eigenlijk heb ik altijd wel me time, aangezien ik niet meer naar school ga en geen werk heb. Natuurlijk heb ik dagelijkse klusjes, maar verder heb ik niets te doen. Maar natuurlijk heb ik wel eens wat extra me time.


Wat kijk of lees je tijdens me time?

Als ik lees, lees ik gewoon het boek wat ik op dat moment aan het lezen ben. Op dit moment is dat de Grijze Jager en ik vind het een erg leuk boek. En als ik iets kijk, kijk ik natuurlijk YouTube of gewoon een film. De ene keer heb ik zien in een romantische comedy, en de andere keer zet ik Harry Potter of Disney op.


Wat draag je tijdens me time?

Iets wat zo comfortabel mogelijk is, en meestal is dat een trui en een pyjamabroek. Ik heb al een paar leuke en vooral fijne truien in mijn kast liggen, en ook pyjamabroeken die er erg leuk uitzien.

Wat zijn je favoriete beauty producten om te gebruiken tijdens me time?

Ik ben echt geen make-up typje en draag het dus ook nooit. Maar wat ik wel lekker vind ik Zwitsal. Het ruikt zo lekker vertrouwd en van de bodylotion wordt je huid ook nog eens lekker zacht. Heerlijk.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?

Net zoals make-up draag ik ook nooit nagellak. Ik raak er door afgeleid en ik heb het gevoel alsof er gewichtjes aan mijn vingers hangen.

Wat is op dit moment je favoriete (geur)kaars?

Als ik me time heb is dat meestal op mijn kamer en daar mag ik geen kaarsen branden, maar ik heb wel nep kaarsjes. En samen met al mijn lichtjes maakt dat mijn kamer super gezellig.

Wat drink en eet je tijdens me time?

Ik drink heel af en toe een kopje thee, maar het liefst neem ik een kopje cup a soup tomaat met crackertjes. En een wat chipjes vind ik ook altijd lekker.


Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?

Ja. Sowieso ga ik elke dag met mijn hond wandelen in de bossen, en dat is echt een momentje voor mezelf. Dan luister ik naar rustige muziek en geniet van de mooie natuur, heerlijke geuren en alle zingende vogeltjes en andere diertjes. En zo af en toe vind ik het ook leuk om naar de stad te gaan, lekker rondneuzen in boekenwinkels.

Wat is je favoriete webshop?

Sowieso Bol.com, want daar koop ik bijna al mijn boeken. Er is daar een functie waar je een verlanglijstje kan maken, en die staat natuurlijk vol met boeken. En natuurlijk vind ik het af en toe leuk om op kleding webshops te kijken.


Heb je nog wat toe te voegen?

Ja, eigenlijk wel. Dieren vind ik ook wel belangrijk bij me time. Met mijn katten kan ik lekker knuffelen, en met mijn hond ga ik wandelen. En wat betreft mijn eend, hij is gewoon ontzettend schattig en ik moet altijd wel lachen als hij achter me aanrent.


Een reactie plaatsen