De 'I Wish...' Tag

vrijdag 14 augustus 2015





Toen ik in Frankrijk was heb ik met een vriendengroepje bijna elke avond op een veld naar sterren liggen kijken, en ik heb een hoop vallende sterren gezien. Natuurlijk heb ik ook wat wensen gemaakt, maar die komen waarschijnlijk niet uit. Maar ik herinnerde me nog dat ik deze tag wou doen, en het blijft best leuk om af en toe onrealistische wensen te maken.



Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?

Dit is wel een leuke vraag, aangezien werken er voor mij voorlopig niet inzit omdat ik het toch niet vol kan houden. Maar dan zou ik sowieso voor iets met dieren gaan. Diertjes maken me zo blij en gelukkig, en het is zo rustgevend. Maar ook werken in een leuk koffietentje of een boekenwinkel lijkt me erg leuk.


Als je een super overdreven luxe zou mogen aanschaffen, wat zou dat dan zijn?

Eigenlijk ben ik niet iemand die dol is op luxe, want dat heb ik ook niet nodig. Maar als ik iets moest kiezen zou ik ongeveer voor het zelfde gaan als Teske. Een robot, maar voor mij zodat die de dingen die voor mij te zwaar zijn zou kunnen doen. Dan kan ik sneller en gemakkelijker taakjes doen en het scheelt me een hele hoop energie.


Als je een dagje zou mogen optrekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?

Ik ga vals spelen en kies voor een personage uit een boek, namelijk Samuel Roth uit de Wolven van Mercy Falls. Met hem zou ik goede gesprekken kunnen voeren, maar het ook erg leuk kunnen hebben. Stiekem ben ik een beetje verliefd op hem, dus om hem dan te ontmoeten zou erg leuk zijn.


Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?

Dit is zo lastig, want er zijn zoveel plekjes op de wereld waar ik heen zou willen. Ergens zou ik gaan voor Londen, omdat me dat een ontzettend leuke stad lijkt. Maar dan zou ik ook weer willen gaan voor wat kleinere landjes met hele mooie natuurgebieden. Maar ik denk dat ik voor Groot - Britani√ę ga, omdat Londen daar zit, maar ook de prachtige natuur van Schotland.



Als je iets zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?

Dik worden zal voor mij lastig zijn, maar ik word best vaak misselijk van dingen die ik eigenlijk ontzettend lekker vind. Maar ik ben erg dol op chips, en dat is niet super gezond. En broodjes kroket. Daar ben ik zo dol op, maar het komt nog wel eens voor dat ik misselijk word. Net als gebakken ei. Oh, er is zoveel!


Als je een angst van je zelf zou mogen wegnemen, wat zou het dan zijn?

Mijn grootste angst is het verliezen van de mensen van wie ik houdt, maar die angst is vrij logisch en voor mij betekend het ook dat ik echt veel om die mensen geef. Een andere angst van mij is een eerste indruk achter laten. Ik ben vaak bang dat mensen mij echt niet leuk vinden en maar doen alsof. Het is namelijk vaker voorgekomen dat ik dacht dat ik vrienden had, maar dat ze me achteraf compleet de grond instampte. Voor mij kwam dat dan uit het niets en dat deed me natuurlijk enorm veel verdriet. Dus die angsten zou ik wel kwijt willen.


Als je een super power zou mogen hebben, wat zou dat dan zijn?

Het eerste wat in me opkomt is vliegen, maar teleporteren lijkt me zoveel handiger. Het is zo vaak voorgekomen dat ik ergens heen wilt, maar het openbaar vervoer is veel te duur. Dan is teleporteren geweldig. Je bespaart enorm veel tijd en geld. En praten met dieren lijkt me ook wel wat. Heel vaak zou ik zo graag willen weten wat er in het hoofd van mijn hond afgaat, of wat mijn kat wil zeggen als hij een heel verhaal zit te mauwen.


Als er een band weer bij elkaar zou komen voor een privé concert, welke zou dat dan zijn?

Ik heb nooit echt iets met bands gehad, maar het eerste wat in me opkomt zijn The Eagles. Vroeger hadden wij een dvd met het concert van hun comeback, en die muziek vond ik altijd zo prachtig, Mijn vader was groot fan, en dat zou dan ook een reden zijn. Ik ken hun muziek niet echt, maar toch.



Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, wat zou dat dan zijn?

Eigenlijk is die wens al een beetje uitgekomen, want sinds kort heb ik een eend! En het is zo lief als Pip achter me aanrent, of knabbelt aan mijn vinger. En door zijn piepjes weet ik altijd waar hij is en of hij blij is. Helaas poept hij nog overal en het is niet heel erg leuk om dat op te doen. Maar verder is het super leuk en ik ben dol op hem.

1 people left comments on: "De 'I Wish...' Tag"

  1. Zo lekker om naar de vallende sterren te kijken. Vind het ook erg leuk voor je dat je er een nieuw vriendje bij hebt. Zo schattig een eendje!

    BeantwoordenVerwijderen