TMI Tag!

woensdag 1 juli 2015



Deze tag is al zo vaak voorbij gekomen en ik heb hem nooit gedaan, maar Demi van Bookemi tagde me. En he! Carrie (aka één van mijn favoriete YouTubers) heeft deze tag bedacht! Nu kan ik er niet iets origineels van maken zoals Simon deed (hij maakte er een liedje van), maar ik ga mijn best doen.



Wat heb je aan:
Omdat het nu zo warm is, een leuk hemdje en broekje.

Ben je ooit verliefd geweest:
Jup, maar vooral op fictieve jongens.

Ooit een vreselijke break-up  gehad:
Vreselijk zou ik het niet noemen, maar ik was niet echt subtiel toen ik het uitmaakte met mijn eerste vriendje. Gelukkig zijn we goede vrienden gebleven en heeft hij het me vergeven!

Hoe lang ben je:
Een meter en zestig centimeter. Klein hé!

Hoeveel weeg je:
Op dit moment ongeveer zevenenveertig.

Heb je tatoeages:
Nope, en die wil ik ook niet.

Heb je piercings:
Nee, zelfs geen oorbellen. En die wil ik ook niet.

OTP (welk koppel vind je leuk in het echt):
Allie en Sake!

Favoriete serie:
Friends blijft altijd leuk!

Favoriete band:
Ik luister niet echt naar bands, maar ik ben wel een tijdje fan van One Direction geweest.

Iets dat je mist:
Mijn conditie en het niet moe zijn.

Favoriete liedje:
Op dit moment Photograph van Ed Sheeran.

Wat is je leeftijd:
Momenteel ben ik achttien jaar.

Sterrenbeeld:
Vissen, vroeger dat ik altijd dat het visseR was.

Kwaliteiten die je in een partner zoekt:
Iemand die me begrijpt en waarmee ik kan lachen. En muzikaal talent!

Favoriete quote:
'Nothing is impossible. The word itself says: 'I'm possible'' Sorry Simon!

Favoriete acteur:
Die heb ik eigenlijk niet, maar heel cliché Johnny Depp.

Favoriete kleur:
Ik heb er niet een, maar meerdere. Mint kleuren vind ik prachtig, en geel, groen, blauw en rood.

Harde of zachte muziek:
Zachte vind ik veel fijner, ik krijg hoofdpijn van harde muziek.

Waar ga je heen als je verdrietig bent:
Mijn moeder of mijn dieren.

Hoe lang doe je er over om te douchen:
Zonder moe zijn, vijf á tien minuten. Met moe zijn, twintig minuten. En ik heb altijd het gevoel dat ik er langer in zit.

Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend.
Met douchen een halfuurtje, zonder vijf minuten. Ik ben daar heel makkelijk in.

Ooit een fysiek gevecht gehad:
Ik heb ooit een enorme pestkop 'geslagen' en hij werd geschorst omdat hij tegen me hoofd trapte. Erg onschuldig.

Turn on:
Een mooie glimlach en krullend haar.

Turn of:
Onbeschoftheid en ongevoeligheid.

De reden dat je deze blog begon:
Om mezelf bezig te houden en te praten over mijn beperking.

Angsten:
Ik ben niet echt bang voor dingen, maar ik heb een hekel aan hanen, Lang verhaal.

Laatste ding dat je liet huilen:
De film My Sisters Keeper. Ik heb de ogen uit mijn hoofd gehuild.

Laatste keer dat je zei dat je van iemand houd:
Gister avond tegen mijn moeder, voor ik naar bed ging.

De reden van je blognaam:
Ik schrijf over dingen die ik leuk vind, dus lovely time. En ik ben Nicky!

Laatste boek dat je hebt gelezen:
Roeping van de Darkness Rising trilogie van Kelley Armstrong.

Boek dat je momenteel leest:
Dodenrit van Maggie Stiefvater.

Laatste serie die je keek:
Degrassi seizoen 14.

Laatste persoon waarmee je hebt gepraat.
Net nog, met mijn moeder.

De relatie met de laatste persoon die je smste ( of in mijn geval appte):
Mijn vriendin Kelly van Elegantic, ze had 1000 volgers op Bloglovin en ik feliciteerde haar.

Favoriete eten:
Tosti ham/kaas.

Een plek die je wilt bezoeken.
De natuur en heb gebergte in Amerika. Dat lijkt me echt prachtig.

Laatste plek waar je was:
In de woonkamer, op de bank.

Ben je verliefd:
Ja, maar dat is opnieuw een fictief iemand. Oeps, ik ben wanhopig.

Laatste keer dat je iemand kuste:
Telt mijn Winnie the Pooh knuffel?

Laatste keer dat je beledigt was:
Gelukkig is dat heel lang geleden, want ik kan het me niet herinneren.

Favoriete snoepsmaak:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van snoep, maar zure snoepjes vind ik erg lekker zo af en toe.

Welk instrument bespeel je:
Ik heb een gitaar (die heel vals is) en ik kan alleen Vader Jacob spelen. Ik had les, maar om redenen ben ik daarmee gestopt.

Favoriete sieraad:
Mijn halve hartjes ketting die ik met mijn vader deel.

Laatste sport die je deed:
Yoga, maar dat is maanden geleden.

Laatste liedje die je zong.
Waarschijnlijk een Disney liedje, of een nummer van Ed Sheeran. Ik zing niet veel, dat doe ik de mensen om me heen niet aan.

Favoriete openingszin:
Hoeveel weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken!

Ooit gebruikt:
Nope, ik heb zelfs nog nooit geflirt.

Laatste keer dat je met iemand optrok:
Vorige week woensdag met Alwin en Saske!

Wie moet deze vragen de volgende keer beantwoorden:
Sake! Van ikbensaske.nl


Nou, dat waren ze dus alle vijftig. 

2 people left comments on: "TMI Tag!"

  1. Verliefd zijn op fictieve jongens, check. Tosti's, check. Huilen bij My Sister's Keeper, check. Fan geweest zijn van One Direction, check. Oké, dit wordt te gek. Volgens mij ben jij mijn lang verloren zus.

    BeantwoordenVerwijderen