The Three Things Tag

woensdag 8 juli 2015







Vandaag keek ik op de blog van een van mijn lezers, namelijk die van Nienke! Zij deed laatst The Three Things Tag en ik vond hem super leuk, vandaar dat ik hem nu ook ga doen.



Drie dingen in mijn tas:
Eigenlijk ga ik maar heel zelden het huis uit en dan neem ik ook weinig dingen mee.
- Mijn portemonnee, daar zitten gewoon al mijn pasjes in.
- Een flesje water. Ik heb altijd graag iets te drinken bij.
- Een boek. Ik lees in de bus, als ik wacht op de bus en als ik gewoon ergens ga zitten. Dus het boek dat ik op dat moment lees.

Drie dingen op mijn bureau:
- Een notitieboekje. Eigenlijk meer, maar ik vind het fijn om er een dicht bij te hebben als ik iets moet opschrijven.
- Een pen. Ik heb een mok met heel veel pennen, en ook een beker met kwasten.
- Een lamp. Ik heb zo'n hele mooie globe lamp waar ik erg blij mee ben.




Drie favoriete meubels in huis:
- Mijn boekenkast. Duh! Daar staan al mijn boeken in, ik kan niet zonder.
- De bank. Hier lig ik regelmatig op. Mijn mijn laptop, boek of ik kijk tv.
- Mijn bed. Mijn plekje. Hier lees ik het vaakst, kijk ik vaak films en slaap ik heerlijk.

Drie favoriete fruitsoorten:
- Aardbei. Dit is heerlijk op een beschuitje, croissantje of gewoon zo.
- Mandarijn. Dit is echt een herfstfruit, en ik kan er enorm van genieten.
- Watermeloen. Meloen over het algemeen vind ik al lekker, maar watermeloen vind ik het best,

Drie blogs die ik dagelijks bezoek.
ikbensaske.nl. Saske schrijft zo heerlijk en leuk. En ook al schrijft ze niet dagelijks, ik bezoek haar blog erg graag.
- Teske.nl . Teske schreef eerst veel meer over make-up, wat ik maar niets vind. Maar tegenwoordig schrijft ze over erg simpele onderwerpen die erg leuk zijn om te lezen.
- En mijn eigen, puur om te kijken hoe de updates er bij staan.



Drie favoriete liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg: 
- Photograph van Ed Sheeran. Ik hou van die gast!
- Tenerife Sea van (ook) Ed Sheeran.
- Safe & Sound van Taylor Swift. Elke keer als ik dat nummer luister krijg ik zo'n speciaal gevoel.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
- Regen. Het regende vandaag en ik vind regen geweldig. De geur, het geluid. Geweldig!
- De vakantie. Volgende week gaan wij naar Zuid Frankrijk en ik heb er enorm zin in!
- Ed Sheeran. Ik luister zijn muziek terwijl ik dit schrijf. Heerlijk.

Drie favoriete sporten:
- Yoga. Ik weet niet of het als sport telt, maar ik vind het geweldig. Heerlijk ontspannend.
- Basketbal. Ik vind het zo leuk om even lekker te rennen, en het geeft zo'n goed gevoel als de bal door de basket valt.
- Schaatsen. In de winter vind ik dit heerlijk om te doen, veel leuker dan skaten. Misschien komt dat door alle lichtjes op de schaatsbaan.

Drie dingen waar ik gelukkig van wordt:
- Lezen/boeken. Hier kan ik mijn rust in vinden, even ontsnappen aan de realiteit en genieten.
- Muziek. Ik kan niet zonder muziek, vooral Ed Sheeran.
- Vrienden. Ik heb er dan niet veel, maar ik word erg gelukkig van dat kleine groepje.

Drie favoriete quotes:
- You can't have a rainbow, without a little rain.
- Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Nothing is impossible. The word itself says 'I'm possible.

Drie vakantiebestemmingen:
Ik neem aan dat hiermee wordt bedoeld waar ik graag heen zou willen.
- Oostenrijk.
- Groot Brittanniƫ.
- Afrika.



Drie dingen die ik dit jaar nog wil doen:
- Rust hebben. Ik rust nu wel uit, maar ik wil ook rust aan mijn hoofd hebben.
- Het schrijven weer oppakken. En dit bedoel ik met fictie. Ik schrijf graag verhalen, maar mijn inspiratie is vaak ver te zoeken.
- Door een pretpark lopen. Normaal zit ik in mijn rolstoel, maar ik wil helemaal kunnen genieten en dus gaan lopen.



3 people left comments on: "The Three Things Tag"

  1. Heel leuk dat je hem hebt overgenomen, en leuk ingevuld ook! Wat tof dat je wil verhalen wil gaan schrijven, als je ergens hulp mee nodig hebt hou ik me aanbevolen :). Ik wens je alvast heel veel plezier toe in Zuid-Frankrijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Veel plezier in Zuid-Frankrijk ♡

    BeantwoordenVerwijderen