Wacht Op Mij Bookreview

zondag 7 juni 2015






In Wacht op mij is het drie jaar na Mia's ongeluk. Adam en Mia hebben elkaar uit het oog verloren en leiden ieder hun eigen leven. Adam en zijn band zijn inmiddels doorgebroken. Aan 
de vooravond van hun wereldtournee is Adam in New York, eenzaam en ongelukkig. Sommige mensen denken dat roem alles oplost, maar Adam kan zijn succes niet aan. Om door te kunnen gaan met zijn leven, zal hij eerst zijn verleden moeten accepteren. Zal de onverwachte ontmoeting met Mia in New York hierbij helpen? 



Ik moest iemand haten. En jij bent degene van wie ik het meest hou, dus was die taak voor jou.

Wat was dit een fijn boek om te lezen. Ik heb echt genoten van het verhaal. Na Als Ik Blijf, die ik ruim een halfjaar geleden heb uitgelezen, kon ik niet wachten om te weten wat er gebeurd was met Mia en Adam.
Wacht Op mij wordt verteld door de ogen van Adam, dus het draait nu meer om hem dan om Mia. En het was heel leuk om hem beter te leren kennen, omdat in het eerste boek niet duidelijk was hoe hij nou echt is.




Dit boek speelt zich af drie jaar na waar het eerste boek is geĆ«indigd. In de tussentijd is dus enorm veel gebeurd en dit wordt, net zoals in boek een, met flashbacks duidelijk gemaakt. 
Ik ga geen spoilers geven, maar het is echt het lezen waard, zeker als je super nieuwsgierig bent na deel een.

Of er een film komt is volgens mij nog niet duidelijk, maar ik ben heel benieuwd hoe ze die in beeld gaan brengen. If I Stay vond ik prachtig en enorm realistisch. 

Als Ik Blijf is onderhanden te koop op Bol.com .

Een reactie plaatsen